Cestina Win-Linux

Vaclavik Jan vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
Úterý Únor 22 11:19:02 CET 2000

On Tue, 22 Feb 2000, Ing. Radomír Kurečka wrote:

> Preji dobry den,
> jestli uz to tady bylo, tak mne omluvte - v archivu jsem to nenasel.
>
>     Pripojuji se (mimo jine) z Windowsu pomoci TeraTerm (a jejiho
> rozsireni ssh) na Linuxovy server. Kdyz ovsem pisu ceske znaky (napr. ve
> vi), tak se tam objevuji v kodovani Win-1250. Potreboval bych nejake
> implicitni prekodovani, ktere by vsechny vstupy prevadelo na Iso-8859-2.
>
>     Diky moc za pomoc.
>
>             Radek

	Tak na to je snadna pomoc - treba terminalovy program Putty - umi
prekodovani a umi funkcni klavesy v MC.

P.S.: Radku, uz Ti ho posilam

S pozdravem Ing. Jan Vaclavik, PGS na FEI VUT Brno

Skola: e-mail -> vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
       WWW    -> zatim nejsou nove stranky
Linux: e-mail -> bigjohny na penguin.cz
       WWW    -> http://www.penguin.cz/~bigjohny/

Enjoy your Linux box