Materialy (where i can download it?) o OS Linux a par otazek zacatecnika

Vlasta Sliz sliz na kpgroup.cz
Úterý Únor 22 12:21:06 CET 2000

Zdravim.
Jsem uplny zacatecnik v otazkach Linuxu, ale jelikoz se o nem stale vice
pise a mluvi, tak bych chtel vyzkouset neco jineho nez Windows, ktera uz mam
prolezla od a az do zet. pry je udajne zdarma (public domain).
Takze mam prosbu, nakopnete me prosim:

a) Jaka z distribuci Linuxu je lepsi a kde ji sehnat? Podminka je, aby byla
zdarma nebo za manipulacni poplatek, koupit si muzu Wokna a aby byla v
graficke podobe, command line me moc nebere. Distribuuje nekdo ceske verze?

b) Mam doma distribuci Corel Linux z PC Worldu cislo 2/2000 a s tou jsem si
nejak nevedel rady. Partitiony jsem zvladl, system jsem nainstaloval, ale
nerozchodil jsem Sound Blaster Live ani grafiku Voodoo Banshee. Stahl jsem
ovladace od 3dfx, ale chtelo to po me jinou verzi jadra a modem taky
stavkoval.

c) Kde sezenu nejakouo prirucku (pro blby), pro zacatecniky v cestine, abych
se neptal na uplne vsechno, s Unixem mam zkusenosti jako s rizenim ponorky.

d) Kde sezenu navod jak nastavit modem a ostatni hardware?

e) Jaky je vas nazor na Win Linux, da se na nem neco naucit, abych nemusel
menit oddily disku, nebo je to shit, jak jsem uz slysel?

--
S pozdravem

Vlastislav Sliz
mistr provozu pripravna hmot, lisovna a tocirna
Karlovarsky porcelan a.s. (http://www.dolphin.cz/thun/)
zavod 02 Nova Role
zamestnani: sliz na kpgroup.cz
soukromy: vsliz na atlas.cz