Dotaz Linux-zacatecnika

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Úterý Únor 22 12:25:19 CET 2000

Jo, ale pqmagic je komercni soft, kterej kazdej LEGALNE nema..
fips sice udela podobnou praci, ale je mene uzivatelsky pritulny.
Pak je tu jeste jeden problem , a sice s velkym diskem.
Z dotazu jsem vyrozumnel, ze ma volnou partisnu (pravdepodobne vfat),
jejiz obsazeny prostor hodla vyhradit jako vybeh pro tucnaky.
Pak je IMHO opravdu  nejjednodussi tu vfat partisnu odstranit a
zbytek uz udelat pod linuxem.
--
Ing. Jaroslav Kodet
Nextel Praha