Dotaz Linux-zacatecnika

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Únor 22 13:26:44 CET 2000

On Tue, 22 Feb 2000, Martin Pokorny wrote:

> (alespon prozatim). S Linuxem jsem se setkal asi pred 3 lety,
> kdy se kompilovalo jadro pro kazdou HW konfiguraci, cert vi,
> co to vubec bylo.

Byla to krasna doba, taky na ni rad vzpominam, vazne, bez ironie.

Ted je instalace vetsinou bez problemu, pomerne dost softwaru, dost
informacnich zdroju, jen umet hledat, proste uz to neni takovy hackersky
zivot, jaky byl driv. Ale tam to ostatne smeruje, tudiz nema cenu jit
proti proudu :)

P.S. zkuste trochu inteligentne kratit odpovedi, nema cenu nechavat tam
cely dopis po 6 lidech, kdyz odpovim na 2 radky.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |