Instalacia RH 6.1 cez paralelny port (plip)

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Úterý Únor 22 13:30:59 CET 2000

> Vidim, ze som ostal nepochopeny :-(, takze to skusim preformulovat:
> Moja teoria znie: Instalacna disketa RHL 6.1 (bootnet.img) obsahuje
> chybu - neda sa instalovat cez plip.
> Otazka: Je moja teoria spravna, resp. najde sa niekto, komu sa podarilo
> nainstalova RHL 6.1 cez plip (pomocou standardnych inst. diskiet)?

neco podobneho se mi prihodilo na starsim RedHatu. Vypis ifconfig
na plip1 byl 'podivny', nebyla tam hodnota 'pointopoint'. Vyresil
jsem to tak, ze jsem na suppl disketu nahral ifconfig a route
a pak jsem pri instalaci tesne pred dotazem na FTP server
se prepnul do shellu [Alt F2 tusim], sundal plip
[ifconfig plip1 down], pro jistotu rmmod plip insmod plip,
ifconfig ip1 pointopoint ip2 up, route add a voila, instaloval jsem.

Instalace sla na notebooka bez CD a PCMCIA :) cili plip byla jedina
rozumna moznost.

--

                                    Jan Klügl