TCPServer & in.Telnetd

Pavel Sedlacek pavel.sedlacek na atlas.cz
Úterý Únor 22 14:23:25 CET 2000

Jako zacatecnik v Linuxe jsem vcera v RH 6.1cz narazil na stejny problem,
i kdyz v jednodussim zadani:
Mam 2 PC prodratovane prekrizenym TP kabelem, na jednom NT
Workstation a na druhem Linux. Pri pripojeni telnetem z NT nabehne login
taktez po zhruba 2 minutach a pak vsechno jde O.K.

Neporadi nekdo, co se s tim da udelat?
Pavel Sedlacek