Nastaveni tiskarny

Jozef C. Chocholacek Jozef.Chocholacek na inet.cz
Úterý Únor 22 14:36:04 CET 2000

Michl Ladislav wrote:

> zkuste neco poslat na /dev/lp0 primo, pokud se nic nestane neni
> a) zakompilovany nebo natazeny modul lp (potrebuje parport a ten zas
>    parport_pc)
> b) v poradku kabel nebo tiskarna
> potom si prectete v lednovych linuxovych novinach clanek Petra Olsaka, je
> tam pekne popsane nastaveni tisku.

   Alebo sa pozrite na /dev/lp1 - od RedHat6.0 mam skusenost, ze si z
nejakeho (mne neznameho, ale v konferencii uz tusim raz diskutovaneho)
dovodu priraduje 1 LPT portu v systeme nie lp0 ale lp1.

> Pekny den Laďa.

J.Ch.
Ing. Jozef Chocholacek              mailto:Jozef.Chocholacek na inet.cz
INET a.s., BRNO                     http://www.utcru.sk/~chochol/
++420 5 41242414 (kl.31)            ICQ UIN: 4073954