TCPServer & in.Telnetd

Pavel Sedlacek pavel.sedlacek na atlas.cz
Úterý Únor 22 15:47:28 CET 2000

> opravit DNS nebo hosts
> Petr Čech

IP adresu Linuxu mam v hosts uvedenu, DNS server na Workstation neni,
a v konfigurace DNS na zalozce u TCP/IP protokolu me nic moc nerika,
jak problem vyresit. Navic nemam zadne pripojeni do dalsi  site, takze
potrebu DNS jsem zatim nepouzil. Pred casem jsem PC s Linuxem
vymenil na chvili za SCO Unix a telnet behal bez jakekoliv konfigurace jako
vitr.

Pavel Sedlacek