Synchonni karta Riscom N/2

Radek Andrs radek na interdata.cz
Úterý Únor 22 15:37:08 CET 2000

David Trcka <trcka na poda.cz> píše v diskusním
příspěvku:Pine.LNX.4.20.0002211437540.29724-100000 na ns1.poda.cz...
> On Mon, 21 Feb 2000, Jan Kasprzak wrote:

> Pokud vim, tak FR to umi, akorat ze ty drivery stoji za prd. Mi se povedlo
> rozchodit drivery pro 2.0.x, 2.2.x mi nechce a nechce chodit. Nicmene je
> takove 'jako' FR.

To mne taky. Jenomze ta verze pro 2.0.x ma nejaky memory leak, kvuli kteremu
se tak 1x za den kousne server. Vyrobce o tom vi a resi to - poslal mi uz i
opravenou verzi driveru, ktera je mozna sice opravena, ale nechodi vubec !!
Ta chodiva verze oladacu s memory leakem je 2.04
Nova verze bez memory leaku, ale nechodiva je 2.08 (hlasi :"can't locate
module char-major-31").

Na moje dotazy a urgence pak uz nikdo z Image Streamu nereagoval.
Takze jsme si zatim misto te karty pujcili CISCO 1601.

Pokud by mi nekdo umel pomoci, budu mu zavazan (jinak to vypada, ze ta
karta bude na prodej :-((

Diky
Radek Andrs