SMTP klient s autorizaci?

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Únor 22 16:17:23 CET 2000

:> nevite nekdo o nejakem SMTP klientovi, ktery by podporoval SMTP
:> autorizaci (nejlepe CRAM-MD5)? Potrebuji ho jenom pro testovani a zrovna
:> bych si na to nemusel stahovat kompletniho Communicatora...

a co pouzivate ako server ? zaujimalo by ma to .. viem, ze sendmail 8.10 uz
v sebe nieco na styl autorizacie ma mat, ale v praxi som to este neskusal ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying