SMTP klient s autorizaci?

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Únor 22 17:55:33 CET 2000

On 22/02/2000, Marek Les wrote:

> Pardon, z vyrazu "potrebuju ho jenom pro testovani" jsem vyvodil, ze na
> platforme nezalezi..
> Neslo by to pod WINE ?

Patlat se s Wine mi za to nestoji, pokud to umi Communicator (tedy ja to
nezkousel, ale mam pocit, ze to umi). Jenom se mi nechtelo tahat na 33,6
lince tech dvanact mega, nebo kolik to zabira, a tak jsem hledal neco
mensiho (klidne by stacilo, kdyby to byl jenom SMTP klient, nepotrebuju
kompletni mailer)...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi