samba jako PDC a dlouhe prihlasovani uzivatelu

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Únor 22 19:03:12 CET 2000

On Tue, 22 Feb 2000, Radek kohout wrote:

> Mam podobne zkusenosti, i kdyz to nepresahuje 20 sec.
> Mam ale pocit, ze to trvalo vzdy o dost dele u uzivatelu, kteri maji
> vic protokolu, nez jen TCPIP. Jevi se mi to tak, ze cokoliv navic v

No ja bych spise rekl, ze to trva dele u uzivatelu, co vice brouzdaji. Ten
blbej klient toiz uklada do roaming profilu obsah cache od MSIE, takze
zacal bych hledat tam, jestli ma uzivatel 50MB v home, tak neni
rekvapujici, ze to trva dele.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Laska k funkci kvete v kazdem veku.