joystick

modre@miesto modre na miesto.sk
Úterý Únor 22 20:13:36 CET 2000

hojte

znova mam jednu hlupu otazku :-). ako si mam nainstalovat pod linuxom gamepad ? stiahol som si
driver z nejakej ceskej adresy (attrey.mff.cuni.cz). lenze to co je napisane v tom subore je
na mna privela :-(. skusal som to aspon skompilovat, ale ani to nepomohlo (niekde sa to seklo)
. existuje nejaky navod na zpojazdenie joysticku aj nejakou jednoduchsou cestou alebo existuje
nejaky cesky/slovensky navod ko to spojazdnit.mam mandrake 7.0, jadro 2.2.15-14 nic som na nom nemenil.
archiv som nasiel  aj nejaky odkaz ale tam je len odkaz na stranku s driverm.

vdaka
   .~. bod_varu
   /\/\  bodvaru na miesto.sk
  //  \\  www.bodvaru.miesto.sk
 /(    )\ bod_varu na quios.com - sms, only 140 chars, message in subject
   ^``^
The 3 biggets disasters: Hiroshima 45, Tschernobyl 86, Windows 95