asi OT - Re: Quotting v této konferenci

Úterý Únor 22 22:37:10 CET 2000

Jarda napsal:
> Hledal jsem v Meta-FAQ této konference nějaká doporučení ohledně
> quottingu. Nic jsem nenašel. Jde mi o to, že když někdo cituje jiným
> znakem než většítkem, citovaný text se mi nezvýrazní jinou barvou.

Tak si to spravte. V kazdem rozumnem programu to jde.

> Nešlo by to nějak sjednotit? Váš názor?

Ja osobne preferuji standardni '>'

> :     by Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>
> :>    by K O Z O
> #     by Milan Sorm <xsorm na informatics.muni.cz>

tyto jsou takovy vidny. A ten hash teprv (i kdyz Milan asi "hash" rika necemu
jinemu :))

> ->    by uhlar na fantomas.sk

To neni tak spatny, asi si opravim konfigurak, aby to zvyraznoval.

Jinak jeste existuje styl pdm (Milan Zamazal), jinak takez znamy jako emacs/gnus
jenom prida indentaci na zacatek
        tohle je quootovany text, ktery poslal pdm na freesoft.cz

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz