Quotting v této konferenci

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Únor 22 23:41:34 CET 2000

Zdravim,

> Hledal jsem v Meta-FAQ této konference nějaká doporučení ohledně
> quottingu. Nic jsem nenašel. Jde mi o to, že když někdo cituje jiným
> znakem než většítkem, citovaný text se mi nezvýrazní jinou barvou.
> Nešlo by to nějak sjednotit? Váš názor?

   Ja si myslim, ze by se nemelo branit lidske kreativite a argumentovat
nesikovne nastavenymi zvyraznovacimi pravidly :-)  Povazuji napriklad
za velice uzitecne, kdyz odpovidam na nekolik prispevku jednim, rozdilne
quotovat prispevky ruznych autoru.

P.S.: Quoting, nikoliv quotting.

				Have a nice fortnight
--