instalace RH6.1 pres FTP

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Únor 23 07:26:56 CET 2000

> Prosim vas, nasel by se zde nekdo, kdo uspesne prosel instalaci RedHatu 6.1
> pres FTP?

Ano. Nekolikrat. Obcas tu neco zkousime (na _dost_ slabych strojich,
ktere videly CD-ROMku nejbliz tak z pul metru. Takze mame na nasem
ftp serveru image RH6.1cz a jde to z nej.

> Nemam cdrom mechaniku. RH6.0 bez problemu instaluji pres FTP. Jiz ale 14 dni
> zkousim vselijak instalovat RH6.1 pres FTP., napr. z
> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-cz/6.1/ ale stale neuspesne.
> Dopadnu pokazde stejne, at zkousim upgrade te 6.0, nebo instalaci stanice,
> serveru nebo "custom". Dostanu se spravne pres rozdeleni disku disk druidem,
> nastavim heslo pro roota, urcim obsluzny account (operator) a pak dojde k
> fazi:

No sice nejsem odbornik na protokol ftp, ale problem je IMHO v tom,
ze konfigurace, vyber balicku atd. trva moc dlouho a spojeni se
prerusi. Me to aspon psalo neco v tom smyslu, ze nemuze stahnout
soubor .....rpm a jestli to ma zkusit znovu. Kdyz jsem rekl ze ano,
spojeni se obnovilo a normalne to pokracovalo dal ..

Takze odpoved : "Ano, jde to".

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s