Downloadovatelny archiv konference

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Únor 23 07:26:57 CET 2000

>: Mozna se ptam spatne, ale jaky je format tech dat ?
> Gzipovany text, pochopitelne (ostatne plyne to i z nazvu).

Ano. Jeden velky soubor, zatimco ja se domnival, ze jde o tar archiv
jednotlivych prispevku. takze ne XX.tar,gz, ale XX.txt.gz, jak tu
probehlo v jinem mailu.

>: Wokny, ma to pokazde jinu velikost (poprve 498993, podruhe je
mensi
>: 498977)
> 	Mohly do te doby pribyt dalsi zpravy do archivu :-)

No nepribyly. Myslel jsem, ze to stahovani nebylo uspesne, ale oba
archivyjsou v poradku. Shrnuti :

a) prvni stahovani :
archiv 498993, text 2058874

b) druhe stahovano po necelych 3 minutach :
archiv 498977, text 2058874

c) treti stahovani dnes :
archiv 498568, text 2164345

Takze ac prispevku neubylo / pribylo, archiv je mensi. Zajimave.

> : a neda se to rozbalit pod Wokny - hlaseni "Error reading
> : header after processing 0 entries".
>
> 	Pod wokny si to rozbalujte, jak chcete.

Jo, rozbaluju WinZIPem. Nastesti je .gz standardni format, takze to
jde v pohode.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s