Dotaz Linux-zacatecnika

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Únor 23 11:17:31 CET 2000

> Diky vsem za prispevky. Problem byl v tom, ze jsem (dle doporuceni manualu)
> provadel instalaci bootovanim z CD a tam se vubec nedostau k rucni uprave
> partition - nabizi jen placnout se na cely disk. Kdyz pustim setup z DOSu,

A ostatne konzoly Vam neslapu ?
Ked mne blbol instalacny program, rucne som si rozdeloval disk cez tusim
druhu konzolu.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }