instalace RH6.1 pres FTP

Mueller Tomas Tomas.Mueller na cnb.cz
Středa Únor 23 11:33:23 CET 2000

> Je to kopie image z ftp.fi.muni.cz/pub/linux ....

	[TM]  Zkusim ji.

> Konkretne ten soubor ma 681265152 B, datum (asi stazeni) 27.10.99 a
> md5sum je :
> fdda789e735b38cc253b15106f43a67e redhat-6.1cz-final.img
>

> Stahnul jsem ji na fw, kopie sla na vypalovacku -> medium. Original
> zustal na fw a ted ho muzu mount-nout do adresare, zpristupneneho
> pres ftp. Vyhodou je, ze muzu v CD-ROMce soucasne sdilet neco jineho,
> nevyhodou je zabrane misto na disku (ale to se da prezit).

	[TM]  Jak se z toho souboru .img udela cdrom to bych celkem chapal,
ale jak z nej udelam adresar resp.strom na harddisku, to jaksi nevim. Prosim
vas, jde to nejak? Nebo, ze by jste mel na tom ftp serveru ten jednem velky
.img soubor a z nej to nejak instaloval?

> Jeste me napada (mozna je to hloupost), neni nejaky problem s
> DNSkou ? Ja po spatnych zkusenostech radsi zadam adresu stroje jako
> IP.

	[TM]  Zkousel jsem zadat ftp server i IP adresou. V DNS ale problem
asi nebude, protoze to by si z adresare RedHat/base v prvni fazi bez
problemu nestahl hdlist a stage2.img.

> Ja taky. Dost casto se to hodi.

	[TM]  Presne tak. Dejme tomu, ze mam treba hejno padesati tucnaku a
prece nemusim mit u kazdyho z nich cdrom. Je prece mnohem primovejsi prijit,
vyndat z kapsy jedinou disketu a jedem... Sice by se mi jeste libilo,
kdybych vedel jak to cele jeste vice zautomatizovat a udelat si to tak abych
jen prisel, bootnul z diskety a uz ani nic netukal. Tzn. adresy z bootpd
serveru resp. dhcp serveru, a pak odnekud moji konfiguraci. Urcite to nejak
jde, akorat jsem jeste nikde nenasel trknuti jak na to. Zatim ziju v domeni,
ze se vsichni zabyvaj spis tim cdckem.