Čeština a české znaky

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Únor 23 14:54:41 CET 2000

:> Vedel bych o tom, převést znaky z horní ASCII tabulky reprezentované jako
:> 'XX na skutečné znaky a potom použít libovolný program na převod mezi
:> tabulkami. Pokud chcete takový program jsem kdysi pro své potřeby napsal,
:> můžu vám ho poslat.

zaujem by som mal aj ja ..
skusal som to napisat doma v perle, ale akosi som sa nedopracoval ( vinou
inej prace ) az k vysledku ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying