RTF a čeština

Ing. Miloslav Ponkrác ponkrac na peregrius.cz
Středa Únor 23 15:34:41 CET 2000

Vzhledem ke zvysenému zájmu o program na úpravu RTF posílám zip do
konference. Je to zdroják v C, který má pár kilo, takže to snad nevadí.

Pouzival jsem ho tehdy jako pomocníka pro úpravu RTF souboru. V zasade jsem
si trochu hral, takze jsem si nazval jako RTF zdrojak, kde jsou znaky \'xx a
jako HTF zdrojak bez techto znaku. Umi prevadet obema smery.

Vetsinou jsem vzal RTF dokument, prevedl znaky \'xx na primou cestinu pomoci

crtf HTF jmeno_souboru.rtf

Potom jsem ho pomoci jinych programu, kterych jsou mraky, prevedl do jineho
kodovani, ci udelal cokoli jineho, co jsem potreboval. A pak prevedl zpet
pomoci

crtf RTF jmeno_souboru.htf

Vsak si ho prelozte a vyzkousejte. Program je psan pro Windows, ale pouziva
jenom standardni knihovny C a je to command line program, takze by mel jit
prelozit i pro Linux.

Miloslav Ponkrac