Embedded PC

Brano Zarnovican zarnovican na pobox.sk
Středa Únor 23 16:40:42 CET 2000

> Ahoj,
>
>     mel bych dotaz - nemam s tim prilis zkusenosti a proto omluvte
> pripadne nepresne vyjadrovani. Potreboval bych zjistit neco otech malych
> integrovanych  "embedded" PC (mala krabicka - na desce je integrovana
> zvukovka, ethernet a ma to flash 1-16MB FLASH ROM,  /keyword pc104/).
> Zajimaly by me zarizeni, se kterymi by mel nekdo nejake zkusenosti - tj
> podpora site+audio na linuxu.
> Muzete me trochu nakopnout spravnym smerem??

Toto je oblast, ktora aj mna amatersky zaujima. Akurat v Pondelok
som cital jeden clanok:
http://www.linuxdevices.com/cgi-bin/article_view.cgi?artid=AT3611822672

Ten clanok nie je moc zaujimavy, ale dookola je hromada liniek, okrem
ineho aj:
ETLinux -- a complete Linux distribution designed to run on small industrial
            computers, especially PC/104 modules. (www.prosa.it/etlinux)

							BranoZ