Cesky tisk - uvaha

Ing. Miloslav Ponkrác ponkrac na peregrius.cz
Středa Únor 23 19:32:37 CET 2000

++Nekde jsem slysel, ze NextStep pouziva PostScript, ktery byl doplnen prave
++tyto veci. Neslo by treba PostScript podobnym zpusobem rozsirit? Rekl bych
++to tak, PostScript neni kamenna obluda, do ktere nejde nic pridat.

>Jenomze to uz nebude ten PostScript, ktery dnes muzete
>spouste lepsich tiskaren poslat do chrtanu....

To ano. Ale vetsinou mezi programem a tiskarnou byva tiskovy demon. Tedy
vetsinou to nejde primo do chrtanu. Lze to nastavit tak, aby tento
PostScript profiltroval...

Rozumim tomu, ze tu byl navrh zvolit metajazyk pro praci s grafikou, a
PostScript pouzit az na tisk. Budiz. Stejne at se zvoli jakykoli standard,
jakykoli metajazyk, vzdy se po case najde neco, co neni timto metajazykem,
nebo standardem podporovano. Ted PostScipt nepodporuje alpha layery, takze
zvolime jiny metajazyk, ktery, jak se po case zjisti, nepodporuje neco
jineho, ale hrozne duleziteho. Tak ho naradime jinym metajazykem, ktery to
neco hrozne duleziteho podporuje. To neni kritika, to je fakt a vyvoj sveta
a na nic nenarazim. Tak to na svete chodi.

Miloslav Ponkrac