Odchozi posta na dialup stanici

Jiri Stepanek jiri.stepanek na atlas.cz
Středa Únor 23 21:25:17 CET 2000

From: Radim Pavlicek <xpavlic4 na fi.muni.cz>
Subject: Re: Odchozi posta na dialup stanici

> Ano, chci. Nema to nekdo nekde nakonfigurovane? Ja jsem si stahl program
> install-sendmail ve kterym to bylo krasne vyresene, ale ten program
> projistotu zneprovoznil sendmail tak, ze neslo posilat maily vubec. A
> sendmail nesel spustit :-(

Zadny install-sendmail neni potreba.
Do .m4 souboru pridejte (nebo odkomentujte) radek na zapnuti featury
genericstable.
Popis souboru genericstable je na linux.mikroservis.cz.

Jiri Stepanek <jiri.stepanek na atlas.cz, jstep na volny.cz>
student Gymnazia tr. Kpt. Jarose Brno
http://www.jaroska.cz/
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.