samba jako PDC a dlouhe prihlasovani uzivatelu

Ing. Zdenek Havranek sea-cv na volny.cz
Středa Únor 23 15:12:06 CET 2000

On Tue, 22 Feb 2000, David Trcka wrote:

> mam uz delsi dobu v provozu sambu (2.0.5a) jako PDC. Vsechno funguje v
> poradku, az na to, ze v posledni dobe prihlasovani nekterych uzivatelu trva
> cim dal tim dele. Nekteri uzivatele se prihlasi behem par vterin, jinym to
> trva i nekolik minut. Jsou to ale porad ti sami, nijak se to nestrida. Mate
> nekdo podobne zkusenosti, potreboval bych nejaky tip, kde zacit hledat

Nevim sice, co je PDC, ale ja mam zapnutom emulaci NT domain logon a kdyz
jsem mel "skvely server" 486SX/33+8 MB RAM, tak mi to zacala delat
nejpomalejsi masina AMD486DX4/120. Upgradoval jsem server na P75+32 MB RAM
a je to v pohode. Ale i s tou pomalou potvurkou trvalo jen prihlasovani
dlouho, pak uz to bylo ze vsech stanic stejne.

--
S pozdravem

    Ing. Zdeněk Havránek, HAF           mailto:haf.haf na volny.cz
    SEA - Chomutov, s.r.o.

Veškeré činnosti v oboru strojírenství, elektrotechniky a automatizace

mailto:sea-cv na volny.cz, http://www.volny.cz/sea-cv
Tel/fax: +420-396-624048, +420-396-625108, +420-606-507481
Vikové Kunětické 1935, 430 01 Chomutov, Czech Republic