WINE emulator - virtual memory exhausted

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Únor 24 09:53:35 CET 2000

On Wed, 23 Feb 2000, Jiri Stepanek wrote:

>From: Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz>
>Subject: Re: WINE emulator - virtual memory exhausted
>disk,
>taky
>taky

>Prave v tom xtermu to pise "Virtual memory exhausted." a ten wine zustane v
>tom xtermu viset dokud ho neprerusim.

Uf. Jak presne to pise?

Kdyztak, zkuste spustit wine takto:

wine +debugmsg +relay jmeno_programu

a poslete mi vystup.

(Mimochodem, kdyz uz jsme u toho, wine ted prodelava docela
prerod, co se tyce vnitrnosti, takze bych doporucoval spis
pouzivat nekterou verzi z ledna, pripadne zkusit
stahnout nejnovejsi z CVS).

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Zavrete okna! -> http://www.alt-f4.cz/