Linux & Oracle & WebDB - problem pri instalaci WebDB

Michal Konupcik konup na azz.cz
Čtvrtek Únor 24 10:41:55 CET 2000

Dobry den,
mozna je tento dotaz trochu OT, ale nevim, kam bych ho jinam zaradi.
Nedavno jsem se nainstloval na RedHat 6.1 produkt Oracle 8i. Ten mi
funguje bez problemu, ale dale jsem se znazil priinstalovat i produkt
WebDB 2.1. A zde prave nastal problem. I kdyz postupuji podle ruznych
navodu, jak na to, vzdy se instalace zasekne u kroku 4 ze 4 ("Loading
Examples...")
Instalace prvnich 3 fazi trvala cca 38 minut, a tento 4 krok uz bezi 20
hodin a nic.
(Instaluji to na stroj 433MHz, 192MB RAM, swap 2*250MB).
Nemohl by mi nekdo poradit, kde delam chybu, ze WebDB nemohu nainstalovat ?

    -konup-
E-Mail: konup na azz.cz