Problem s rpm ve Slackware

Ales Kroutil kroutila na lachema.cz
Čtvrtek Únor 24 12:01:04 CET 2000

Obracim se na odborniky s zadosti o radu v nasledujicim problemu:
Pouzivam distribuci Slacware 7.0 a mj. jsem si take nainstaloval balicek
rpm.tgz.
Chtel jsem nainstalovat cdtools z baliku rpm. Zadal jsem tedy prikaz
rpm --install cdtools.rpm
vysledkem byla hlaska
failed dependencies
ld-linux.so.2 is needed by cdtools
libc.so.6 is needed by cdtools
/bin/sh is needed by cdtools
A to presto, ze vse vyse uvedene je nainstalovano
Pouzil jsem tedy k instalaci cdtools balik tar.gz, ktery jsem bez
problemu nainstaloval a program spustil. schvalne jsem zkusil
ldd cdstart ...... a vypsalo se
libc.so.6 => /lib/libc.so.6 (cislo)
/lib/ld-linux.so.2 => /lib/ld-linux.so.2 (cislo)

Vetsinou je sice k dispozici i balik tar.gz, se kterym problemy nejsou,
ale naprilkad ceske fonty pro X-Window jsem nalezl pouze v archivu rpm a
kdyz jsem se je pokousel rozbalit podle navodu: rpm -Uvh balik.rpm,
vypsalo se pouze
failed dependencies
/bin/sh is needen for......
...sh v adresari /bin/ samozrejme je

Nevite v cem je problem? (nebo aspon, kde najdu ceske fonty pro X-Window
v archivu tar.gz)

Diky za kazdou radu
Ales Kroutil