big disk problem (diskeditor pro hd > 8GB, bios int13, ktera

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Únor 24 13:05:07 CET 2000

> To nejde. Omezeni na 1024 cyl. plati stale. jenom se posune z 512 MB
> na 8 GB (v LBA). Ale pri adresovani pres BIOS (i v LBA) je porad to
> omezeni platne.

Prekladanie LBA na CHS robi uz samotny radic, takze bios mu povie ze chce
ist na vymyslim 507/23/45, radic to prepocita a vyjde mu nejaky 2043
cylinder(vsetko vymyslene cisla) a z neho vytiahne udaje.

Ale nebudem sa hadat ze to tak je, ja to mam z kniziek :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }