18GB U2/SCSI + LILO :-(

rpolasek rpolasek na sde.cz
Čtvrtek Únor 24 14:00:30 CET 2000

> BTW proc vadi na grubu to uvodni menu? timeout 0 nestaci?
>
> 				Petr Cech
> --

...to jsem nezkousel, ale kdyz bych chtel pouzit neco jineho, tak radeji System
Commander DeLuxe 4.x - ja proste musim vyresit tenhle problem s lelem ;-)

BTW taky se vam stava, ze tenhle boot (System Commander) manager si po cca 2-3
mesich zacne vyzadovat znovu zadani registracniho klice, ktery chtel pri
instalaci a po zdarnem znovuvlozeni to ignoruje a stale dokola mele svou (pri
kazdem bootu?) Pak si neco kupte (130$ v *CENSORED*).

--
Radim Polasek, RPC