dip jenom jako root?

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Čtvrtek Únor 24 13:07:19 CET 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> A vsechno ostatni funguje? (To, ze hlasku vyplivne okamzite, vypada, jako
> by hned dostal neco jako net unreachable.)

Všechno ostatní záleží na tom dns. Nebo nevím, jak vyzkoušet, co
funguje.
ifconfig ukaze sl0, ps vypíše (-dip 10.0.2.15) (nebo něco takového). Jo,
zkoušela jsem telnet s číselnou IP adresou a taky to nešlo. Takže to
vypadá, že ta linka okamžitě spadne?
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                      Charles University