HW kompatibilita

sKIm xspace03 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Únor 24 14:15:06 CET 2000

> [...]
> Nebo treba http://www.linuxdoc.org/HOWTO/Hardware-HOWTO-7.html.
> Tam uvadene radice uz dnes asi tezko nekdo sezene jinde nez v bazaru,
> takze prakticke pouziti pro vyber zadne. Navic je tam uvadeno, ze rada
> driveru je az v kernelu 2.2, i kdyz uz byly i v 2.0 (a mozna i 1.2).
> Nebo VGA karty - treba v seznamu uvedene Tridenty 9680 se mi nepodarilo
> v nekolika pocitacich nikdy rozchodit, ostatni karty byly OK. Nebo na
> http://www.linuxdoc.org/HOWTO/Hardware-HOWTO-6.html je uveden jako
> podporovany chip Video 7/Headland HT216-32, zatimco na oficialnim

Nebylo by záhodno změnit to HOWTO - když některý s těch zařízení
nefunguje????
Na to je přece maintainer toho HOWTO aby se to měnilo ne???
Protože když vím, že něco funguje tak to řeknu - potom jsou zde takove
dotazy - co funguje a co ne.

Navíc si myslím, že je dobré, že jsou tam popsány věci které jsou k
nalezení už pouze v bazaru - to je přesně ten problem jako s drivery v
jadře - prostě je tu ta možnost.

> Petr Soucek

Michal Spacek student of fee VUT Brno Debian user, TeX user
 e-mail: xspace03 na stud.fee.vutbr.cz   http://www.purk.skm.vutbr.cz/~spacek4
 ICQ: 21576402                        http://bob.purk.skm.vutbr.cz/~mike
				      http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xspace03