cgi a sdilene knihovny

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Čtvrtek Únor 24 18:26:13 CET 2000

Míla Kuchta wrote:

> Jeste bych dodal, ze program je dynamicky slinkovany. Pokud se ho pokusim
> slinkovat staticky tak si vzdy nejaka funkce z knihoven stezuje:
>
> undefined reference to `_IO_stderr_'
> undefined reference to `_IO_stdout_'

muzete mi prozradit zpusob jakym to prekladate alinkujete ?? S timhle
jsem se jeste nesetkal, ale bude to asi nejaka vec, ktera je na ocich,
jen na se to musi podivat nekdo jiny nez autor ....
A co je to vubec za program, jestli to tedy neni tajne ....

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...