Vypalovaci program pro Linux

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Pátek Únor 25 01:13:37 CET 2000

Míla Kuchta wrote:

> To vsechno co Vy si za pul hodiny naklikate, ja mam s pouzitim roury za 10
> vterin napsany. Nechci na Vas nijak apelovat, ale opravdu to neni nic tezkeho.
> Chvili to trva se s tim dopodrobna seznamit, ale pak uz jen sklizite.

no ja osobne palim na Mackovi v Toaste, v Linuxe som si zatial vyrobil
akurat ISO image a pouzil som na to prave Gcombust. Ten mi usetril
nielen studium milion prepinacov, ale aj spocitaval priebezne pri
pridavani adresarov velkost (a to priamo v sektoroch CD) a nakoniec
vytvoril (iste, vytvoril ho mkhybrid, ale toto mna uz nezaujimalo, ako
si to Gcombust zariadil ;-)) korektny ISO image s Rock Ridge aj Joliet
ext. Palil som ho zasa na Mackovi v Toaste. Nie som si isty, ci by som
pri prvom pouziti ciste command line utilitiek na nejaky ten prepinac
nezabudol a experimentovat s mediami sa mi nechce. Asi by to bolo ine,
keby som palil pod Linuxom vo velkom....

BTW a netrvalo to pol hodiny... :-)

Bedo.