DNS literatura

Igor Kilian igor.kilian na infogas.sk
Pátek Únor 25 09:53:49 CET 2000

> ja tu knihu nemohu nikde sehnat, ani na Vltave. Skutecne se jmenuje tak jak
> jste uvedl?
Jej nazov skutocne suhlasi (vlastnim ju). Ak nahodou chcete ist do knihkupectva
tak da sa rozpoznat spredu velmi dobre. Ma prevladajucu tmavozelenu farbu a
velkymi pismenami je tam TCP/IP a DNS. Pozor z boku je cierna (mne to chvilku
trvalo kym som ju nasiel, lebo ma pomylila ta cierna farba). Inak len tak zo
zaujimavosti na zaciatku knihy chyba z obsahu jedna strana, takze ked budete
citat co tam vsetko je radsej si ju prelistujte, lebo zda sa mi ze hlavne to
DNS tam nie je popisane (myslim pravdaze v obsahu knihy).

Igor

Ing. Igor KILIAN
InfoGas a.s., Kozia 17
815 37 Bratislava, Slovakia