Instalace zvukovky SB Live!

Antonin Kral A.Kral na sh.cvut.cz
Pátek Únor 25 12:27:19 CET 2000

Pavel Lisy wrote:

> Tomas Morkus (tmorkus na intac.cz) wrote:
> : Ty ovladace od Creative stoji za dve veci - doporucuji ovladace ALSA (verze
> : 0.52 nebo 0.53). Stahnout se daji z www.alsa-project.org, zkompilovat a dle
> : navodu upravit modules.conf. Tento driver je nesrovnatelne lepsi nez ten od
> : Creative (se kterym mnoho veci vubec nebezi - napr. Civilization CTP).
> Mohl byste mi svuj modules.conf poslat?
> Me se z toho zatim nepodarilo zadny zvuk vyloudit, to od creative mi funguje v
> pohode.

Staci nahrat tyto moduly (ja mam debian, takze bohate staci prodani do
/etc/modules):

snd-card-emu10k1
snd-pcm-oss
snd-mixer-oss

S timhle chodi Live k naproste spokojenosti, uz asi 2 tydny posila na
Strahove do site multicastem radio a nema zadny problem. Narozdil od
tech driveru od Creativu, ty semtam upadly.

TK