Fax modem na PCI (zacatecnik)

THZ thalez na volny.cz
Pátek Únor 25 13:20:55 CET 2000

CarloS wrote:

>   Dobry den vespolek,
> jsem v linxu zacatecnik. Mam problem s modemem na PCI. (com4).
> Bohuzel ani po precteni HOW TO a ruznych helpu se mi jej nepodarilo
> rozbehnout. Vzdy to napise,
> ze modem neodpovida.
> Ted jsem se v CHIPu docetl, ze Linux zatim nepodporuje PCI modemy.
> Nevite co je na tom pravda?
>
> Mam PCI modem  ROCKWELL 56Kb
>
> S pozdravem
>                         Karel Jurecka

Interi modemy jsou problem. Vetsina nechodi, protoze to nejsou ciste
modemy, ale WinModemy (ehm taky jedem mam :-)))) ), pod linuxem
winmodemy nechodej, protoze potrebujou driver, ktery vyrobce vetsinou
neuvolni (zdrojak atd.). Mrknete na
http://www.o2.net/~gromitkc/winmodem.html , je tam seznam (skoro) vsech
modemu a jestli cjodej pod linuxem ci ne....

	s pozdravem
	Petr Hodan

Why use Windows, when there are doors with Penguin?
   double Weekly News: http://linux.mystik.cz
    THaleZ ultimate mail: thalez na penguin.cz
                icq: #52561076