problem pop3 a smtp

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Únor 25 13:40:25 CET 2000

On 25/02/2000, Gabriel Seemann wrote:

> vzdaleny uzivatel (dokonce pres jineho ISP) ma na serveru pop3 ucet a
> odesila postu pres smtp na tom samem serveru. Problem je ,ze ten server
> mu pri odesilani posty pres SMTP da hlasku (relayng denied). Do hostu
> nemuzu dat jeho IP protoze ji ma pokazde jinou.. Zatim jsem musel dat do
> relay-domains domenu jeho ISP , ale to neni reseni. Je nejaka
> autentifikace pro SMTP nebo neco takoveho ?

Ano je, ale tezko Vam poradit, kdyz jste ani nenapsal, jaky pouzivate
MTA. Me to treba funguje s patchovanym Qmailem, jenom jsem si napsal
vlastni checkpassword utilitu, ktera umoznuje provadet kontrolu proti
externi databazi uzivatelu misto systemove.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi