modemy na 56k

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Pátek Únor 25 14:09:35 CET 2000

Dusan Sys wrote:
> uz se tady dosti dlouho snazim rozjet dialin modemy ( pro pripojeni uzivatelu na server ) na 56k ale nespojim se rychleji nez 33600. Volam mistne pres nasi ISDN ustrednu ze ktere je vytazeno 30 linek. Takze v lince problem nebude, protoze je to 30 64k kanalu . Modemy mam USR Courier X2. Mgetty ( 1.1.14 ) mi s modemy komunikuje na 115200. V options ppp mam

Problem je primo v modemu. Zadny analogovy modem na teto planete neumi
funovat jako X2/V.90/K56flex server. Umi tuto rychlost pouze prijmat,
nikoliv vysilat.

Pokud chcete fungovat jako 56k server, tak musite mit primo digitalni
pripojeni na linku pomoci vhodneho zarizeni.
Jedno z tech co to umi je treba ISDN terminal USR Courier I.

	Majkl (majkl na tesnet.cz)