hda1: nepripustny argument

Martin Sebela ms na selfnet.cz
Pátek Únor 25 16:26:56 CET 2000

Tak to jsme si asi nerozumeli, ja potrebuji bootimage diskety, ktera mne
nabootuje uz nainstalovanej Linux. Na odkazu, ktery uvadite jsou bootimages
pro instalaci Linuxu. Ty jsou prece uz na cedecku.

S pozdravem

Martin Sebela

Marek Les <marek na ryston.cz> píše v diskusním
příspěvku:38B68CA8.A8E0742A na ryston.cz...

> Samozrejme... napr. muzete stahnout prislusnou bootimage (treba tady -

ftp://sunsite.mff.cuni.cz/OS/Linux/Distributions/Redhat/redhat-6.1/i386/imag
es/)
> a v DOSu pomoci rawrite (treba tady -

ftp://sunsite.mff.cuni.cz/OS/Linux/Distributions/Redhat/redhat-6.1/i386/dosu
tils/)