ext2fs - Jak najit zacatek?

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pátek Únor 25 17:53:04 CET 2000

"Michal Vanka" <vanka na iol.cz> wrote:
> Nevi nekdo, podle ceho lze na disku spolehlive detekovat zacatek (libovolne)
> ext2 partition? (T.j. ctu disk sektor po sektoru a zkoumam, jestli to
> nahodou
> neni zacatek ext2fs partition).

Ja jsem tusim hledal 11 D3 9D 55 00 50 04 3D DE 40 na offsetu 0x46E od
zacatku partition, ale co to je zac, netusim (read kernel...).

Pokud se nezmenila geometrie disku (nejakym prepnutim v BIOSu), melo by
stacit otestovat stopu 1 (cili druhou) na prvnim cylindru a pak vzdycky
zacatek cylindru.

Nedelam si iluze, ze to je spolehlive, ale pokud jste prisel o tabulku
partition, tak to muze pomoci.

                                                    S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229