RH printtool nenabizi vstupni filtry

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Neděle Únor 27 14:19:38 CET 2000

Leos Bitto wrote:

> Zdenek Pizl (admin na e2.pef.czu.cz) wrote:
> : Dobry den,
> :
> :  chtel bych se zeptat na nasledujici malickost. Na jednom pocitaci mam
> : RH 6.0 ve vcelku standardni konfiguraci a printtool mi tam nabidne dost
> : velke mnozstvi input filtru pri vytvareni nove tiskove fronty.
> :
> :  Na druhem pocitaci mam RH 5.2 plus spoustu update, mimo jine take
> : printtool a rhs-printfilters z RH 6.1 prelozeny ze *src.rpm. ALE tech
> : vstupnich filtru je tam nepomerne mene. Hlavne tam chybi filtry pro
> [...]

no mozne to je, protoze jsem si na tom RH 5.2 dal gs 6.0. A to ten
nejnovjsi ma min funkci nez ten standardni z RH 5.2 ?? A nebo jsem
patrne zapomnel neco z toho ghost*.tgz doinstalovat, jdu se na to
podivat ...

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...