RedHat 6.2 CZ

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Únor 27 18:08:56 CET 2000

On Sun, 27 Feb 2000, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> Dobry den,
>
> vsude slysim o RH 6.2 CZ, ale nikde se mi ho nepodarilo sehnat. Pry ma
> instalak, ktery je konecne schopen instalovat i bez coredumpu. Nevite, kde
> bz bzl k mani?

Pokud se nechcete podilet na jeho vyvoji tak nikde. Je v ranych fazich
pripravy, ostatne 6.2 anglicka tusim take jeste zdaleka neni.

Nicmene jsem nikdy nevidel instalak 6.1 udelat core :-)) Python umira bez
core.

Nicmene samozrejme bude lepsi, nez 6.1 a 6.3 bude zase lepsi nez 6.2 a tak
furt pryc.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Laska k funkci kvete v kazdem veku.