Meniace se permission na zariadeniach

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Neděle Únor 27 18:53:58 CET 2000

Zbynek Vyskovsky <rat na atrey.karlin.mff.cuni.cz> wrote:
> uzivatele. Konkretne je za to odpovedny pam_console, zrusite ho takhle :-) :

> for f in /etc/pam.d/*; do grep -v pam_console < "$f" > /tmp/x; cp /tmp/x "$f"; done; rm /tmp/x

No mozna by to slo len, potom ako zo vsadial sa odstrani ten pam_console
nejdu ine veci napriklad ani X. Toto je vysledok ked dam
startx
[hanus na hanus hanus]$ startx &
[1] 7651
[hanus na hanus hanus]$
Authentication failed - cannot start X server.
Perhaps you do not have console ownership?_X11TransSocketUNIXConnect: Can't conn
ect: errno = 111
giving up.
xinit:  Connection refused (errno 111):  unable to connect to X server
xinit:  No such process (errno 3):  Server error.

Takze asi nie je rozumne ich vyhodit zo vsadial. Staci len niekde (mozna?).
Ozaj co vlastne robi ten pam_console a aky to ma suvis na tie zariadenia?

		DIk

		Hanus