Well FM56-PCI-TP a Joyce CR

Marek Ištvánek rolfik na volny.cz
Neděle Únor 27 19:11:02 CET 2000

Pekny den,
    poslal jsem dopis firme Joyce CR s zadosti o interni modem
Well FM56-PCI-TP, ktery lze provozovat pod Linuxem a dostal jsem
slibnou odpoved. Tak uvidime, zda se modem bude skutecne prodavat.

Zde je reakce firmy Joyce na muj dopis:

Dobry den,

o moznostech prodeje tohoto modelu v CR budeme jednat s vyrobcem koncem
tohoto tydne na CeBitu. Pokud budou jednani uspesna a tech. parametry modemu
takove, aby prosel homologaci v CR, lze teoreticky ocekavat uvedeni do
prodeje cca za 4 mesice.

Se srdecnym pozdravem

Hana Jarosikova
--------------------------
JOYCE CR, s.r.o., Matzenauerova 8, 616 00  Brno
tel./fax: 05-43236740, e-mail: joyce na joyce.cz, www.joyce.cz
----- Original Message -----
From: Marek Ištvánek
To: joyce na joyce.cz
Sent: Sunday, February 20, 2000 9:59 AM
Subject: Přejeme si Well FM56-PCI-TP

Dobrý den,
    mnozí uživatelé operačního systému Linux by byli rádi
(mezi nimi i já - vlastním Well FM56-PCI-RW, který je v Linuxu nepoužitelný
= winmodem), kdyby se u nás v ČR (na Slovensku je již homologován a v
prodeji)
začal prodávat nový plně hardwarový interní PCI modem Well FM56-PCI-TP
s čipovou sadou Topic. Sám výrobce zaručuje správný bezproblémový
chod v Linuxu (uvádí i návod na zprovoznění). Vy, jako jeho zástupci,
by jste nám přeci mohli pomoci...

Předem děkuji za pochopení a činy

                                Marek Ištvánek, Slušovice, rolfik na volny.cz