StarOffice + Word8

Miroslav Zidek mizi na iol.cz
Neděle Únor 27 19:45:25 CET 2000

Dne 25 Feb 2000, Jan Klimeš napsal:
> Vazeni,
> pouzivam doma StarOffice 5.1 pod Linuxem a potreboval bych natahnout
> Wordovske dokumenty formatu Word8/97. Jenomze SO nejak neumi prevadet
> unikodovske ci jake kodovani. Takze zatimco s dokumenty Word6/95 muzu pri
> pouziti CPCode v pohode pracovat, u novejsich dokumentu Wordu nelze (ceskou
> diakritiku z Wordu SO nenacte ani jako paznaky, proste je vynecha). Prijde
> mi divne, ze by tohle nekdo uz neresil, ale nikde jsem odpoved nenalezl.
Mam podobny problem. Jestli jste cetl pojednani k CPCode, tak tam tusim
byla douska ohledne zminovanych hackovanych znaku "c, s,..." ktere se proste
nekonvertuji, ze to nejde. Nepodarilo se mi na to prijit: jsou asi dve
cesty:
1. Pokud formatovani dovoli, ulozit z Wordu97 ---> do Wordu6/95 a pak se
vse prevede bez problemu (ale prijdete o formatovani, ktere W6/95
nepodporuje
2. Nahradite rucne (nebo si na to udelate nejake to makro) problematicka
pismanka za znaky ktere se v textech bezne nevyskytujou, napr:
	ě = @
	č = $
	ž = #
atd atd. Je to humpolacke az beda, ale nic jineho poradit nemohu :-(( Pri
konverzi desitek az stovek souboru je to prace pro vraha (nebo samotneho
Gate$e)

Pokud ma nekdo jiny postup, sem s nim :-)

--
Zdraví Mirek

mailto: mizi na worldmail.cz
/charset: iso-8859-2/