asi OT - Re: Quotting v této konferenci

Milan Zamazal pdm na seznam.cz
Neděle Únor 27 20:05:37 CET 2000

    DR> Ha. To bys pdm asi urazil. Jenom jeden styl? Ja osobne bych ve
    DR> svych mailboxech nasel alespon 4 styly.

Abych uvedl na pravou míru ty styly, tak výše je ukázka. :-)

Co uvádí Petr, je implicitní styl RMAILu, který jsem používal pouze
krátkou dobu počátkem roku 1994, takže se nejedná o žádný "styl pdm" a
již dávno jej nepoužívám.

Jinak používám pouze jeden styl, kterým je již delší dobu
Emacs/SuperCite, s iniciálami autora (*).  Má tu výhodu, že při větším
množství/zanoření citací lze snadno odlišit, co kdo napsal.  Samozřejmě
to vyžaduje podporu ostatních citátorů, takže např. ve výše citovaném
textu není identifikace `PČ', což však neznamená, že se jedná v daném
odstavci o jiný styl -- SuperCite pouze nenalezl iniciály autora.

Má-li někdo zájem o nastavení SuperCite v Emacsu, mohu na požádání
poslat konfiguraci. :-)

Milan Zamazal

(*) Jedinou změnou v posledních letech byla výměna dvojtečky za zobák,
používání dvojtečky se mi v tomto kontextu neosvědčilo.

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell