program na zkouseni slovicek

Milan Zamazal pdm na seznam.cz
Neděle Únor 27 20:12:16 CET 2000

    RU> Existuje nějaký program na zkoušení slovíček na Linuxu ?

Nevím, zda máte na mysli zkoušení někoho (násilím:-) nebo zkoušení sebe
až do zapamatování si všech slov.  Pokud to druhé, tak jsem si kdysi
napsal jednoduchý slovníček se zkoušením pro Emacs,  Chtělo by to ještě
trochu učesat, neučesanou podobu mohu v případě zájmu poslat.

Díky internacionalizaci Emacsu může slovníček samozřejmě pracovat
i s různými znakovými sadami.

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell