SB 128

P.K. dok13 na bigfoot.com
Neděle Únor 27 23:11:22 CET 2000

zdrvaim
mate nekdo zkusenost se zvukovkou SB 128, jaky driver pouzit, jestli je
lepsi dat ho jako module nebo primo do jadra... ? nekde jsem videl, ze to je
ensoniq 1370 (nebo1371?) tak se mi to uplne puvodne i nainstalovalo (RH
6.1) prostredky to snad taky naslo spravne, ale stejne to nehralo. muze byt
problem i v tom, ze jsou tam jeste dalsi moduly - free/OSS a
SBcompatible? nevedel jsem ktery pouzit, tak jsem jich nechal udelat
nekolik, co se mi zdaly ze by mohly chodit, ale nezna se, ted to tu kartu
uspesne ignoruje. je treba nejaka dalsi konfigurace?
dik za nasmerovani...
                                   Petr