Pripojeni pres Worldonline

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Pondělí Únor 28 10:24:52 CET 2000

zkousel jsem to, funguje to. Z linuxu pouzivam IOL. Na worldonline jsem se
pripojoval z W95.

DULEZITE jako prihlasovaci jmeno musite pouzit czxxxxx na worldonline.cz je to
udajne kvuli jejich planovane sluzbe roamingu..... nikoliv pouze czxxxxxx

                                                             Bye Sam

Dobry den!

    Pripojujete se nekdo do Inetu pres Worldonline (poskytuje I2000
zdarma)?
Ja jsem to zkousel pres dip (tak jako doposud na vsechny jine providery)
pohorel jsem. Vubec to po me nechce jmeno, heslo a tak.
    Komu to funguje a jak to dela? ;-)

                                         Miroslav Lednicky